Saturday, December 15, 2012

Greyson Chance -Pinjam Nama Kejap- *Rindu anda dan anda*

Salam Alaikum yawls . sesungguhnya entri ni takde kene mengene dengan Greyson Chance :-




Hanya meminjam namanya untuk dijadikan tajuk kerana i have no idea what tajuk should i put -.- sokay . just go on dengan ape yang ana nak cakap . maybe lagi satu sebab ana nak cakap banyak kod . dah lame tak menulis :3 alasan boleh diterima ke? *bunyi cengkerik -.-

Sori terpaksa dengar ana membebel :/ 

*Rindu Anda Dan Anda*

Rindu siapa? Rindu mereka ma bestie ! :( sejak dah habis exam tu dah tak jumpe dah . Teringin bersua tapi masa ni menyekat jee . Che Cha dan Che Siti kerja dekat tempat yang sama . diorang boleh lah jumpe but me? :'/ humph . ni yang membuatkan rase taknak habis sekolah . series betul ramai cakap kans . waktu high school *ergh . konon* memang akan dirindui sampai bebile :/ miss these momments :-

Saat kegilosan datang :'/


Kita hangout bersama :(


Di menara condong menggila :'(


Series aku happy dengan korang :'{ tanak hilang korang 


Enjoy sangat mase dengan korang :'(



Che Cha , loveyouuuu :'*


Che Siti , loveyouuuu :'*


Korang selalu ada saat diperlukan :/


Ni waktu kite g K.Kangsar :/ miss this time 


Ni parti tepung kite :'{


Ni mase jamuan kelas :'/


Jamuan kite dengan cupcake nama memasing :'(


Ni kite form four :'(


Lantak situ aku nampak chubby . yang penting ade dengan korang mase ni :'/


 
Andai dapat ku undur masa :'/ waaaaa :'O

Korang . just nak cakap ni . jangan pernah lupakan aku tahu :/ keep in touch! if ade ape-2 sekecil mane hal pun . bagi je tahu . jangan nak sembunyi-2 :{ aku sayang korang Siti Nadhirah Masiran + Nurul Aisyah Izati Hamdan . aku tanak kite putus sampai bebile *macam kapel jee* aku nak hubungan persahabatan ni terjalin sampai kite jadi nenek-2 >.<' sampai syurga :') nah ni . mmmmmuahhhhh betepek-tepek :'* nanti curi-2 masa hangout okay ! ;) 










No comments: