Wednesday, October 10, 2012

MasyaAllah :') -six days more-



(: ASSALAMUALIKUM :)

Ya Allah aku sangat bersyukur Ya Allah :')

Tadi dekat dalam U S R A H *group aku dekat FB . ade kawan aku invite kawan FB die . subhanallah . susah nak gambarkan perasaan tu macam mane . first word yang aku ucap "subhanallah" . memang ciptaan Allah itu indah belaka :') Ya Allah jadikanlah kami kaum hawa insan yang terpelihara dari fitnah dunia :') jadikan kami insan yang solehah yang dapat membimbing diri dan orang lain agar bersama menuju redhaMu Ya Allah :') Aminn Ya Rabb . Baru kenal sangat mesra :') senang berkenalan . open mind ^^ alhamdulillah :) 


---------------------------------------------------------------

Tuntun Kami Ke Jalan Yang Kau Redhai :') Ya Rahman


Dalam banyak perkara . aku takutkan kiamat . aku takutkan dosa aku takutkan orang di sekelilingku hanyut dek nafsu . fikiran sempit . seakan negara yang dijajah begitulah perkara yang aku risaukan yang berlaku di sekelilingku . manusia seakan dijajah oleh diri sendiri tanpa usaha untuk keluar dari belenggu pemikiran yang cetek . memandang enteng terhadap hukum Allah malah tidak mencontohi akhlak nabi Muhammad S.A.W yang amat mengasihi umatnya namun kita? Seakan mempersendakan hukum Allah . tanpa memikirkan azab yang bakal menimpa :'/ walau telah dijanjikan yang janji Allah itu pasti . masih tetap berdiam diri ;( nauzubillah min zalik :{

*Ya Allah . aku mohon . jauhkanlah kami dari azab kubur dan azab nerakaMu Ya Allah . ampunkanlah dosa kami . tunjukkanlah kepada kami jalan yang engkau redhai yang di hadapannya terdapat rahmatMu Ya Allah :'/ aminn ya rabb 






ENTRY HARINEE PENDEK JEE :') *niat qiammulail semuee :)

No comments: