Friday, September 28, 2012

Tawa . Senyum ^^ Oh Indahnya :) -satutiga hari bersamanya-

Memang aku dah lega sikit ^^ daripada selalu stress jee tension jee kann :P alhamdulillah . okey memule macam tak berani sangat nak buad pengakuan nee hummm okey lahh . taktahu nak cakap macam mane sebenarnya tapi alhamdulillah . aku sedang menaiki satu tahap penghijrahan dan insyaallah akan bertambah baik lagi :') dan sesungguhnya aku memohon agar segalanya yang aku lakukan dirahmati Allah . pada mulanya aku macam dah nak give up jee kann sebab memang terlalu bermacam perkara yang melanda tapi alhamdulillah bila aku kembali sabar dan aku berfikir hanya pada Allah tempat paling tepat untuk meluahkan segalanya :') dan aku yakin dengan kuasa Allah dapat membantu aku dan inilah kuasa Allah :) alhamdulillah . nak share dengan korang masalahnya tapi entahlah . humm . memang dah ramai yang dah tahu . memule macam nak senyap jee daripada pegetahuan orang tapi mama aku pun macam dah redha and memang bile orang tanye diee cerite jee kann . but ape pun aku nak terus diamkan jee .

---------------------------------------------------------


AmyHana <3 EkoUtomoNugroho

Nee yang baru edit tapi ehikk >.< K bagi aku diee omeyy <3 Tak suke pergi jauh-2 :P

Nak cakap : saya sayaangg diaa sangat sangat sangat sangat sangat >.< ehekk <3
                    even die jauh its okay ^^ asalkan die percaya aku . aku percaya dia . aku setia . dia setia :)
                    aku suke dengar die gelak >.< melting meltiing melting ! Aww xDD


Okeyy . Nee khazanah yang ade dekat dinding bilik aku >.< yang warne-warni tu 16.9.2012 :) tarikh keramat percintaan kami ^^ hik <3


Okeyy ape ape jelahh ^^ hee . dah taktahu nak cakap ape >.< 
K lawan poke dengan diee tadi :) aku menang ! :DD then aku mintak nak chat dengan adik diee . diee tak bagi >.< heheh . takod leteww aku tanye tanye :P then die 'offer' aku chat dengan mama diee >.< aww . then mama diee cakap lain kali jelahh :) heheh . k aku kene ready nee lain kali >.< wkwkwkwk
LoveYouForThousandsTimes <3 :'*

HOPE SELAMANYA BERSAMA :') -awak ! mohon jangan sembunyikan apa-apa dari saya- walau kebenaran itu pahit :'/ saya tetap nak tahu :'| dan ~

Yee :'/ jangan tinggalkan saya :'(

Awak . hati saya cakap dia taknak orang lain duduk dalam tuu >.<
Hati saya cakap tuu ^^ <3

Awak . walau kita jauh pada hakikat saya dapat rasakan awak hanya di sebelah saya dan saya harap saya dapat merasakan itu untuk selamanya >.<

Hope awak merasakan yang sama :') <3


AWAKK ! JANJI YEE :') <3
SayaCintakanAwakTahu >.<
<3 Eko Utomo Nugroho <3




------------------------------------------------------------

Kchechaww ! :)

                     



No comments: